تعامل با مشتری یکی از مهمترین شاخصههای هر کسب و کار است. ارسال پیامک خدماتی بخصوص برای کسب و کارهایی که نیاز دارند تا به مشترکین خود موارد مختلف را اطلاع رسانی نمایند، یکی از بهترین روشها جهت تعامل محسوب میشود. لذا با استفاده از سرویس پیامک خدماتی با سر شماره استفاده از سرشمارههای اختصاصی ۰۹۹۸ امکان ارسال پیامک به تمام مشتریان و تعامل با آنها وجود دارد. سرویس ارسال پیامک امروزه برای بیشتر شرکتها، دفاتر و سازمانها که مخاطبان آنها تمایل به دریافت پیامک از آن مجموعهها را دارند امری لازم و ضروری است. به عنوان مثال میتوان گفت که این سرویس برای ارسال کدOTP ، کدهای فعالسازی، کد اعتبارسنجی و … بسیار کاربردی میباشد. در این راستا نیز سرویس ارسال پیامک از طریق سرشماره استفاده از سرشمارههای اختصاصی ۰۹۹۸ به مشتریان خود این امکان را میدهد تا بتوانند بدون هیچ واسطهای به صورت مستقیم برای تمام مخاطبین خود پیامک ارسال کنند.
1.روش پنل:
با این روش، مشتریان میتوانند بعد از انعقاد قرارداد و دریافت نام کاربری و کلمه عبور، به راحتی از پنل ارسال
پیامک استفاده کنند و پیامک خدماتی خود را چه به صورت تکی و چه به صورت انبوه ارسال نمایند.
2.روش وب سرویس:
این روش به مشتریان اجازه میدهد تا وب سایت یا نرم افزار خود را با استفاده از چند خط کدنویسی به پنل
متصل کرده و در زمانهای مورد نظر، اقدام به ارسال، دریافت و مدیریت پیامکهای خود نمایند.